15 november vond de Mediafacts Nationale Uitgeefdag 2016 plaats. Van de sprekers die hiertegen geen bezwaar hebben aangetekend, delen wij via dit bericht de presentaties die zij tijdens dit evenement hielden. - fotocredit: Rogier Bos 

22 sessies
In 22 sessies werd in congrescentrum Spant! in Bussum ingegaan op de meest diverse aspecten van het moderne uitgeven. Dan volgen nu de presentaties die wij van de sprekers hebben ontvangen en die wij mogen delen: 


Ruud Bakker - Vakmedianet: modellen voor een betere business in B2B-publishing. Klik hier om de presentatie te bekijken

Milou Turpijn - De nieuwe hoofdredacteur? Klik hier om de presentatie te bekijken

Wil Amian en Roel Baaima - Print Procurement 4.0: via Benchpool naar kostenbesparing bij drukwerkinkoop. Klik hier om de presentatie te bekijken

Martin van der Meij en Herman Mantel - ANA-Papers: de verdampte uitgeversomzet. Klik hier om de presentatie te bekijken

Magiel Tak - Programmatic Advertising: feit verusus fictie. Klik hier om de presentatie te bekijken

Ralph van den Broeck - Betrokkenheid en conversie verhogen met e-mailmarketing. Klik hier om de presentatie te bekijken

Koos Hussem - Via content-ontbundeling naar nieuwe uitgeefproposities. Klik hier om de presentatie te bekijken

Toni Hopponen - Via Flockler samen met je publiek uitgeven. Klik hier om de presentatie te bekijken

Arend van den Berg - Hoe een kleine uitgever twee titels van Alex Springer naar Nederland haalde. Klik hier om de presentatie te bekijken

Martijn Rademakers - De Utrechtse Internet Courant. Hoezo een lokaal sufferdje? Klik hier om de presentatie te bekijken

Janou Kessels - Het gebruik van data in de praktijk bij Sanoma. Klik hier om de presentatie te bekijken

Wim Korevaar - DOT.world: van nieuws publiceren naar nieuws cureren, distribureren en domineren. Klik hier om de presentatie te bekijken