Grootste merkbereik voor Libelle, Linda en Donald Duck

Libelle, Linda en Donald Duck zijn de magazinemerken met het grootste merkbereik. Bron: Marketing Tribune
Dit blijkt uit de rapportage NOM Mediamerken, die het bereik van papier en online bundelt.
Lees verder.
-
Tina gaat samenwerking aan met online sterren Lisa & Lena
Het Duitse duo Lisa & Lena (meer dan 27 miljoen volgers op Musical.ly) mocht voor een week de scepter zwaaien over weekblad Tina en alle online kanalen. Bron: Nederlands Medianieuws
-
LINDA-meiden-hoofdredacteur Yara Michels: 'Print is niet dood hoor'
Zijn millennialmeisjes nog te porren voor een papieren tijdschrift? Jazeker, zegt de nieuwe hoofdredacteur van LINDA.meiden. Bron: Frank.news
-
Tsjechische miljardair aast op Elle en hengelt ander Frans tijdschrift 'binnen enkele weken' binnen
Het Franse medialandschap is in rep en roer, als Daniel Křetínský hardhandig aan de poorten van het ancien régime rammelt. Bron: QuoteNet
-
Vluchtelingen nemen redactie Nieuwe Revu over
Vanaf woensdag 18 april zal een speciale uitgave van weekblad Nieuwe Revu in de winkels liggen: “Welkom Nieuwe Nederlanders”. Nieuwe Revu heeft 40 pagina's ter beschikking gesteld aan Stichting The Buddy Film Project. Deze stichting is begin 2017 opgericht en is een startloket, platform en agentschap voor gevluchte filmprofessionals met als doel hen te activeren, empoweren en te ontwikkelen. Zij richten zich op gevluchte filmmakers, acteurs, kunstenaars en creatieven die een werk- en verblijfsvergunning hebben. The Buddy Film Project biedt hen een relevant professioneel netwerk, coaching en actieve begeleiding naar betaald werk, werkervaringsplekken en educatietrajecten. Bron: persbericht