Mediafacts geeft haar abonnees een bijna alomvattend overzicht in tekst, beeld en video van wat er momenteel komt kijken bij succesvolle publishing. Met veel cases en interviews. Een must-read voor elke mediaprofessional die in zijn vak verder wil komen.

De centrale boodschap voor uitgevers is terug te zien in de opbouw van de Case Study 'Smart Publishing in 2016', namelijk: mediamerken die niet eerst voor écht goede inhoud gaan, doen zichzelf in de uitverkoop. Zet dus de behoeften van de lezer, kijker en luisteraar op plaats 1, 2 en 3 en de behoeften van de adverteerder pas op plaats 4. Doe je dat als mediapartij, dan zet je de adverteerder eigenlijk ook op een toppositie: hij kan dan immers een publiek bereiken dat gemotiveerd en betrokken is bij het mediamerk waarin voor commerciële boodschappen - op de juiste manier - aandacht wordt gegenereerd.

De centrale lijn
Dit is namelijk de volgorde waarin de volgende topthema's worden besproken in de Case Study 'Smart Publishing in 2016':     

1. De creatie van écht goede inhoud
2. Het creëren van een betrokken publiek op basis van die inhoud
3. Mediagebruiksdata als grondstof voor business development en advertentieproposities
4. Trends rondom het digitale adverteren
5. Aanvullende businessmodellen voor uitgeverijen

Binnenkort ene gratis proefperiode voor niet-abonnees!
Binnen twee weken start Mediafacts een actie voor niet-abonnees die gratis toegang inhoudt voor wat betreft deze Case Study én de twee volgende Case Studies die Mediafacts uitbrengt, beiden in februari. Die Case Studies gaan over de aanpak van drie jonge, succesvolle 'digital only publishing merken' en over de vijftig belangrijkste mediamensen die in 2015 van functie wisselden: de Top 50 Mediamoves (met interviews).

- Na deze proefperiode volgt een aantrekkelijk aanbod om abonnee van Mediafacts te worden. Bij geen interesse hoeft men niets te doen en zit men nergens aan vast.
- Houd dus deze webpagina de komende tijd in de gaten, want binnenkort verschijnt een formulier waarmee u zich kunt aanmelden voor deze gratis proefperiode. 

 

Lees verder: Case Study Smart Publishing