Sanoma Media lanceert budgetglossy Fashionista

Het eerste nummer - met Blake Lively op de cover - staat boordevol budgetshopping, hot trends, do-it-yourself beauty, de leukste looks van stijliconen als Olivia Palermo, een column van Lauren Conrad, veel pagina’s mainstream fashion en emotionele real life verhalen.
Nikkie Tutorials
Fashionista combineert het magazine met online media. Zo werkt make-up artist Nikkie de Jager, bekend van haar YouTube kanaal ‘NikkieTutorials’, mee aan de nieuwe budgetglossy. Speciaal voor Fashionista maakt zij Nikkie's Fashionista Tutorials. “Ik vind het ontzettend spannend dat ik nu een eigen column heb in een magazine en dat ik speciaal voor Fashionista make-up tutorials mag maken,” zegt ze. “Hiermee kan ik mijzelf nog verder ontwikkelen als make-up artist”.
Fashionista verschijnt 13 keer per jaar in een drukoplage van 95.000 exemplaren en is te koop bij alle bekende tijdschriftverkooppunten in Nederland.
Foto: Liza Sips overhandigt eerste exemplaar nieuwe budgetglossy Fashionista
-
LINDA-meiden-hoofdredacteur Yara Michels: 'Print is niet dood hoor'
Zijn millennialmeisjes nog te porren voor een papieren tijdschrift? Jazeker, zegt de nieuwe hoofdredacteur van LINDA.meiden. Bron: Frank.news
-
Jubileum editie voor vijftienjarig bestaan KIDSWEEK
Al vijftien jaar schrijft Kidsweek elke week op een begrijpelijke en aantrekkelijke manier voor kinderen en ze bereiken daarmee gemiddeld 164.000 kinderen tussen de 7 en 12 jaar, thuis en op school. Bron: Fonk
-
Medemblik presenteert website en magazine voor toerist
„We hopen dat toeristen niet alleen komen voor dat kasteel, maar ook om te fietsen, eten, drinken en verblijven.” Aldus de Medemblikker wethouder Harry Nederpelt. Bron: Noordhollands Dagblad
-
Een jaar later en Argus heeft zijn plek veroverd
Eigenlijk kan het helemaal niet. Een krant beginnen zonder website, laat staan een app. Toch deed Argus dat een jaar geleden. Bron: Villlamedia