Nieuws


Media ID: één inlog en loket voor alle Belgische media

28 Juli 2014

Het kan zo simpel zijn: één keer je gegevens invullen, en daarna altijd en overal direct inloggen en content van alle denkbare media kopen via een of twee muiskliks. Dat is wat Media ID vanaf september mogelijk maakt in België. “Media ID wordt qua gebruiks- en betalingsgemak net zo goed als Apple en Amazon”, aldus Patrick Lacroix. Hij presenteert en demonstreert de casus ‘Media ID’ tijdens de Mediafacts Nationale Uitgeefdag op 26 november, in Utrecht.

DOSSIERdigitaal uitgeven, distributiemodel uitgeverij, innovatie, uitgeefdag


Voor 100 euro topcases op Mediafacts Nationale Uitgeefdag

28 Juli 2014

Diverse topmensen uit Nederlandse en Vlaamse uitgeverijen delen hun visie op de toekomst van het uitgeven tijdens de Mediafacts Nationale Uitgeefdag op 26 november. Ook zijn vele vernieuwende startups in het programma vertegenwoordigd. Locatie is DeFabrique in Utrecht. Kosten: slechts om en nabij 100 euro! Zo’n 500 bezoekers worden ook dit jaar weer verwacht.

Dossierinnovatie, uitgeefdag, verdienmodellen


Amazon wil met Kindle de Nederlandse markt op

Mediafacts Alert

28 Juli 2014

Amazon wil zich met de Kindle producten op Nederland gaan richten. Het bedrijf zoekt een Nederlandse taalexpert die komt te werken in Slowakije, waar samen met Kaapstad een deel van het lokalisatiewerk plaatsvindt.

Dossiere-books, marketing & sales


Nederlandse tabletmarkt in 2014 ingestort

Mediafacts Alert

28 Juli 2014

De Nederlandse tabletmarkt is in de eerste helft van 2014 fors gekrompen na de enorme groei van vorig jaar. Naar verwachting worden er over heel het jaar 11 procent minder tablets verkocht.

Dossiermobiel uitgeven, tablet apps


Weg uit de bladenwoestijn

Mediafacts Alert

28 Juli 2014

Peter van de Kraats is chef redactie van Panorama en volgens eigen zeggen ‘dolblij’ dat Panorama, samen met enkele andere mannentitels door Sanoma is verkocht aan het Groningse Pijper Media.

Dossiermarketing & sales, overname, publieksbladen


Marketing Trendonderzoek 2014: contentmarketing verdringt social media

Mediafacts Alert

28 Juli 2014

Contentmarketing heeft social media verdrongen als opkomende marketingtrend. Dat blijkt uit het Marketingtrendonderzoek 2014 van adviesbureau Berenschot in samenwerking met zes vakwebsites.

Dossiercontent, marketing & sales


«vorige pagina

Inschrijven nieuwsbrief

MEDIAFACTS APP

VACATURES

Naar alle vacatures

Media facts
U heeft een verkeerd email of wachtwoord ingevoerd
 
Wachtwoord vergeten
Als u het wachtwoord bent vergeten klik dan hier
 
Niet eerder ingelogd / gebruikersnaam vergeten
Als u uw gebruikersnaam bent vergeten of niet eerder bent ingelogd klik dan hier
Gesloten items
 
U moet inloggen om vergrendelde inhoud te kunnen bekijken of u kunt zich hier inschrijven / registreren.
 
Sluiten