Nieuws


Flow lanceert Flow Weekly

2 September 2014

Onder het motto ‘het is TIJD voor een SCHRIFT’ lanceert het succesvolle merk Flow een nieuw product: Flow Weekly. Elke week een weekplanner, handige inzichten, inspiratie, invulpagina’s en miniposters in een mooi schriftje. Vanaf donderdag 11 september is Flow Weekly verkrijgbaar in tijdschriftenwinkels en supermarkten voor € 0,99.

DOSSIERgedrukte media, innovatie, publieksbladen


Audax neemt logistiek en transport Aldipress over – akkoord ondertekend

2 September 2014

Gilze, 1 september 2014 – Audax verzorgt vanaf eind 2014 via haar dochter Media Logistics de logistiek en het transport van de tijdschriften die Aldipress distribueert. Beide bedrijven hebben
hiervoor op 27 augustus de definitieve overeenkomst getekend.

Dossierdistributiemodel uitgeverij, gedrukte media, overname, publieksbladen


De Persgroep vernieuwt op de advertentiemarkt – halvering bruto basisprijzen

2 September 2014

De Persgroep halveert per 1 januari 2015 de bruto basisprijzen van de meeste van haar printproducten. Dat is de opvallendste verandering die voortvloeit uit een vernieuwde koers op de advertentiemarkt die de uitgeverij van onder meer AD, De Volkskrant en Trouw invoert. De volgens het bedrijf vergeten factor ‘aandacht’ staat in het nieuwe beleid centraal.

Dossiergedrukte media, marketing & sales


‘Lezer moet NRC kopen’

Mediafacts Alert

2 September 2014

NRC-eigenaar Egeria kan het mediabedrijf het beste maar verkopen aan de stichting Lux et Libertas. Dat is de conclusie van een manifest geschreven door een kleine groep sympathisanten van NRC onder aanvoering van Teun Gautier en Erik van Bruggen.

Dossierdagbladen, financieel uitgeverij, overname


Online Video: “Veel grote uitgevers en adverteerders doen maar wat”

2 September 2014

Met de lancering van het online televisiestation N Channel TV startte NDC Mediagroep deze zomer een opmerkelijke samenwerking met het 7 Ditches platform van internetondernemer Ronnie Overgoor. Hoe de samenwerking na het eerste half jaar is bevallen maakt Overgoor op 26 november bekend tijdens de Mediafacts Nationale Uitgeefdag. We spraken alvast met Overgoor, die kritisch is over ‘het beleid’ van veel uitgevers rondom online video.

Dossierinnovatie, online uitgeven, samenwerken media, uitgeefdag


Flair verontschuldigt zich voor “communicatiemisverstanden” rond themanummer verkrachting

Mediafacts Alert

2 September 2014

Het weekblad Flair verontschuldigt zich voor de “communicatiemisverstanden en onduidelijke afspraken over het financiële luik” die het blad heeft gemaakt naar aanleiding van het themanummer rond verkrachting.

Dossiermarketing & sales, publieksbladen


«vorige pagina

Inschrijven nieuwsbrief

MEDIAFACTS APP

VACATURES

Naar alle vacatures

Media facts
U heeft een verkeerd email of wachtwoord ingevoerd
 
Wachtwoord vergeten
Als u het wachtwoord bent vergeten klik dan hier
 
Niet eerder ingelogd / gebruikersnaam vergeten
Als u uw gebruikersnaam bent vergeten of niet eerder bent ingelogd klik dan hier
Gesloten items
 
U moet inloggen om vergrendelde inhoud te kunnen bekijken of u kunt zich hier inschrijven / registreren.
 
Sluiten